מומחים בהדפסת אריזות קרטון ממותגות

דפוס פאר פרינט מסייע לבעלי עסקים בכלל ובפרט עסקים הפועלים בתחומי היין והאלכוהול, הקוסמטיקה, המסעדנות והמזון לעצב ולייצר אריזות קרטון ממותגות ומושכות, שתופסות את עין הלקוחות ומגדילות את אחוזי המכירות של המוצרים.

בזכות המקצועיות, הידע והניסיון של למעלה מ- 75 שנים, החברה שלנו פועלת יחד איתכם ליצירה של מוצר איכותי, עמיד ומרשים, תוך התחשבות מלאה בצרכים ובהעדפות של קהל היעד שלכם, באסטרטגיה השיווקית שלכם ובחזון האישי של בית העסק.

אנחנו מקפידים לייצר את המארזים מחומרי הגלם האיכותיים ביותר, ולשלוח אותם עד לדלת שלכם במצב מצוין ומוכנים לאריזה.

עיצוב אריזות קרטון ממותגות

קרטון מהווה חומר גלם איכותי, לכן אין זה פלא שעיקר האריזות כיום מגיעות בווריאציה מסוימת של אריזות קרטון. בשילוב עם החומרים הנכונים, אריזות קרטון יכולות להיות עמידות מאוד בפני מגוון רחב של תנאי אחסון ואקלים, ומאפשרות לבעל העסק ליהנות מחופש יצירתי ולהדפיס על האריזות כמעט כל סוג של עיצוב שרק ניתן לחלום עליו.

כל בעל עסקים מנוסה יודע היטב כי אריזות ממותגות היטב כמו אריזות ממותגות לקוסמטיקה, תופסות את עין הלקוח ומגדילות את הסיכוי שיתנסה במוצר, גם אם הוא כבר מכיר מוצר אחר היטב וגם אם הוא כבר התרגל לבחור במתחרים. תשומת לב לפרטים הקטנים ביותר, מסייעת להגדיל באופן משמעותי את הסיכויים שהלקוחות שלכם ייבחרו דווקא בכם.

בכדי לתפוס את תשומת לבו של הלקוח, הכי חשוב להתמקד בעיצוב שאתם מדפיסים על אריזות ממותגות: יש לכלול את הלוגו של החברה במקום אסטרטגי ובולט, לשים את שם המוצר במרכז, לדאוג ולשלב צבעים מתאימים ומסרים שמתאימים לקהל היעד שלכם וכמובן, לפרט ביעילות את כל המידע שאתם יכולים, בכדי לסייע ללקוח לפתח אמון במוצר שלכם.

חשוב להתאים את סגנון עיצוב האריזה לסטייל האישי של קהל היעד שלכם, שעשוי להשתנות לפי הפנייה למין, גיל או טיפוס מסוים של לקוח. אריזות שנועדו לילדים, לדוגמא, לרוב יכללו יותר צבעים וציורים לעומת אריזות שנועדו למבוגרים, בייחוד אריזות מתנה למוצרים יוקרתיים, שבדרך-כלל ישדרו יותר עידון ואיזון.

הצבעים שאתם משלבים במארזים מקרטון והאיזון ביניהם, הם קריטיים לתהליך הבחירה של הלקוח: שילוב נכון בין צבע הפונט ובין צבעי האריזה של אריזות קרטון ממותגות מבטיח כי כאשר הלקוח יבחין בהן, הוא יקלוט עיצוב נאה ונעים לעין, שיעודד אותו להסתכל יותר מקרוב.

השתדלו להקדיש מחשבה גם בסוג הפונט שאתם בוחרים: פונטים ייחודיים ימשכו את תשומת הלב של הלקוחות אף יותר.

כיתוב על אריזות קרטון ממותגות

פעמים רבות, גורמים מדיניים ומשרד הבריאות מאלצים אתכם לציין על המוצרים שלכם מידע רב כמו רשימת רכיבים, ערכים תזונתיים וכדומה.

עם זאת, הכיתוב על אריזות יכול להפוך בקלות לכלי שיווקי, שתוכלו לנצל לטובתכם: ציינו את יתרונות המוצר בכיתוב גדול וברור, הכריזו על תחרויות והעבירו ללקוחות שלכם מסרים מעניינים, שיחזקו את האמון ואת תחושת השייכות שהם מפתחים כלפי המוצר.

 

איכות ועמידות

אריזות קרטון ממותגות הן גם יפות וגם פונקציונאליות: בזכות שילוב הקרטון יחד עם חומרי גלם נוספים, ניתן לייצר בקלות אריזות איכותיות למזון, אריזות לקוסמטיקה ומארזי יין ששומרות על איכות המוצר בעת המעבר ממחסן למחסן ובעת שינויי אקלים או היחשפות ללחות ו/או לנוזלים.

אריזות קרטון הן קלות לנשיאה, משתלמות מבחינה כלכלית ואטומות, כך שהן מגוננות על המוצר גם מפני חרקים, ומסייעות לשמור על טריות המוצרים.

מחפשים אריזת קרטון מהפנטת שמושכת תשומת לב? צרו קשר.