מומחים בעיצוב והדפסת תחתיות בירה

דפוס פאר פרינט מתמחה בעיצוב ויצירה של תחתיות בירה שתופסות את העין ומגדילות את קהל הלקוחות. בזכות מקצועיות, ידע וניסיון של למעלה מ- 75 שנים, מייצרים תחתיות בירה, מדבקות, תוויות ומארזים ייחודיים, איכותיים ומרשימים ביותר לתעשייה.

אנו נושמים דפוס ומבצעים את כל התהליך תחת קורת גג אחת: מעצבת את התחתית היפה והמגניבה ביותר, מייצרת את התחתיות  ושולחת אותן עד אליכם.

מיתוג בעזרת תחתיות בירה

כשהלקוחות יושבים בבית, במסעדה או בר עם חברים, מרימים את הבקבוק ולוגמים עוד שלוק מהבירה הצוננת שלהם, בכל פעם הם זוכים למבט מתחתיות הבירה שלהם.

בזכות זאת, תחתיות הבירה מהוות כלי שיווקי גאוני שלא רק מסייע לשמור על שולחנות נקיים, אלא מציג בפני אינספור לקוחות, מידי יום ולילה, את מותג שלכם.

תחתיות הבירה מספרות הרבה יותר משהיינו חושבים. אחרי הכול, תמונה שווה 1000 מילים. התחתית מציגה את המותג שלכם, את הלוגו הייחודי שלכם ופעמים רבות, גם את המסר השיווקי שאתם מעוניינים להעביר ללקוחות.

עיצוב תחתיות בירה

בדומה לעיצוב של מארזים ותוויות, עיצוב תחתיות בירה הוא תהליך של ממש, שמטרתו הסופית היא לגרות את הלקוח לנסות את המותג שלכם המתנוססת על התחתית. כדי שתחתיות הבירה יהיו מושכות ויתפסו את עין הלקוחות ככל האפשר, מומלץ להקפיד על הכללים הבאים:

  • יש לשלב בתחתיות הבירה גרפיקות עם צבעים ייחודיים וצורות ייחודיות שמדגישים את הסטייל האישי של המותג ושל בית העסק
  • שם המותג והלוגו שלכם הם החלק החשוב ביותר על תחתיות בירה
  • זה המקום שלכם להוסיף את הסלוגן או הסיסמא שתגדיר את המותג שלכם, המקום שלכם לייצר דיאלוג עם הלקוחות שלכם ולעורר בהם הזדהות כלפי המותג עצמו. סיסמאות איכותיות, יהיו כאלו שיהיו זכירות ללקוחות שלכם, ויעודדו אותם לנסות את המוצר שלכם.